+38(097) 404 30 30
UA RU

Контекстна реклама – точне попадання в ціль!

Впливайте на свою цільову аудиторію, приводьте клієнтів, збільшуйте продажі – результати вже в перший тиждень.

Що ви отримаєте та в чому ваша вигода

Контекстна реклама – ваш спосіб впливати на потенційного клієнта на різних майданчиках: у пошуку та пошті Google, на YouTube, на тематичних сайтах, де присутня ваша цільова аудиторія. Працюючи з теплою ЦА, ви витрачаєте гроші з розумом, отримуючи швидку віддачу.
Що ви отримаєте: Швидкі результати вже через 3-5 днів Перших клієнтів (для нових проектів) Зростання конверсії та кількості лідів Максимальне охоплення Підвищення впізнаваності бренду
У чому полягає ваша вигода: Ефективне використання бюджету за рахунок роботи з теплою цільовою аудиторією Робота з різними цілями: залучення перших покупців, зростання показників у конкурентних нішах, сезонна робота з клієнтами Плюси ремаркетингу – залучення теплої ЦА в орбіту вашого бізнесу Високий показник ROMI – швидка окупність витрат на рекламу
Ми просуваємо ваш бізнес на майданчиках Google – у найбільшому просторі інтернет-реклами. Наш досвід та кваліфікація допоможуть вам розширити клієнтську базу, збільшити трафік на сайт та стати успішнішими за конкурентів.

Послуги

Аудит Аналізуємо попередні рекламні кампанії та шукаємо способи підвищення ефективності
Ведення контекстної реклами Модеруємо оголошення, керуємо витратами, контролюємо трафік, підвищуємо ефективність реклами
Налаштування WEB-аналітики Визначаємо цілі з урахуванням KPI, налаштовуємо та аналізуємо звітність для оптимізації витрат на маркетинг
Налаштування Google Ads Конкретизуємо ЦА, налаштовуємо геотаргетинг, підбираємо ключові слова, створюємо оголошення
Налаштування Google Shopping Налаштовуємо акаунт у Merchant Center, створюємо фід даних, запускаємо шопінг-компанії
PPC консультація Консультуємо щодо способів оптимізації витрат, стратегій та методів збільшення трафіку та конверсій

Як відбувається робота

Формування цілей та аналіз ЦА Вивчаємо вашу компанію, нішу, аналізуємо конкурентів та цільову аудиторію 01
Реєстрація та підготовка кабінету Google Ads Створюємо кабінет, налаштовуємо цілі рекламної кампанії, пов’язуємо з іншими інструментами 02
Збір семантики Підбираємо ключові запити, які допоможуть наростити потік клієнтів на ваш сайт 03
Створення оголошень Створюємо ефективні оголошення з урахуванням ключових запитів та правил Google 04
Налаштування WEB-аналітики Створюємо та налаштовуємо кабінет Google Analytics 4 для відстеження цільових дій на сайті 05
Запуск рекламної кампанії Налаштовуємо таргетинг, бюджет, стратегію ставок, ключові слова, мінус-слова, запускаємо рекламу 06
Супровід та оптимізація Вивчаємо показники трафіку та конверсії, коригуємо параметри оголошень, щоб підвищити віддачу від інвестицій 07
Звітність Надаємо звіти з візуалізацією та аналізом ефективності реклами 08

Вартість послуг

Бюджет рекламної кампанії розраховується залежно від цільових показників (кількість кліків або конверсій), тому витрати на проект залежать від наступних факторів:
Рівень конкуренції у ніші Середня ціна кліка залежить від кількості продавців, які одночасно прагнуть отримати клієнта
Складність проекту Які послуги чи продукти рекламуються, скільки їх та на яких майданчиках розміщуватиметься реклама
Геотаргетинг В якому регіоні та населеному пункті знаходиться ваша цільова аудиторія
Час показу У «години пік» вартість кліка буде вищою, ніж вночі або у вихідний день
При роботі над проектом наші PPC-фахівці оптимізують параметри, що впливають на ціну кліку та вартість усієї рекламної кампанії, завдяки чому ви отримаєте додатковий приріст трафіку та продажу без надмірних витрат.

«Тонкі налаштування» – драйвер, який зробить ваш бізнес успішнішим за бізнес конкурентів! Чи готові? Тоді залиште заявку та отримайте комерційну пропозицію, від якої важко відмовитися.
Час діяти! Замовте контекстну рекламу, яка стане каталізатором розвитку вашого бізнесу!

Як замовити та отримати послугу

1 Залиште заявку
2 Заповніть бриф
3 Отримайте комерційну пропозицію
4 Укладаємо договір
5 Запускаємо рекламу
6 Надаємо звітність

Питання-відповідь

Які види контекстної реклами існують? Є наступні види реклами:

– пошукова – оголошення демонструється серед результатів пошуку в Google;
– банерна – банер розміщується на партнерських майданчиках Google;
– товарна – розміщується над результатами пошуку у форматі «назва товару + фото + ціна»;
– відеореклама – на YouTube та партнерських ресурсах Google;
– реклама в магазині мобільних додатків – у ТОПі Google Play та App Store.
Що входить у послуги з контекстної реклами? Для кожного проекту вивчаємо ЦА, нішу, формуємо семантику, налаштовуємо акаунт, запускаємо та ведемо рекламну кампанію, оптимізуючи її та відбираючи методи, щоб ваші гроші приносили більше віддачі.
Коли я отримаю перших клієнтів? Показ реклами стартує протягом 3-5 днів після початку роботи – одразу ж можете очікувати на надходження перших заявок.
Чому контекстна реклама не приносить продажу? Google Ads має велику кількість налаштувань, включаючи цілі, зміст оголошень, ключові слова, гео та інші параметри. Якщо ці параметри встановлені невірно, це означає, що бюджет витрачається марно.
Як оцінити ефективність рекламних кампаній? Для вимірювання ефективності реклами використовують кілька показників:

– Click-Through Rate (CTR) — частка кліків залежно від кількості показів об’яв;
– Conversion Rate (CR) – частка користувачів, які здійснили потрібну вам дію після заходу на сайт залежно від загального обсягу трафіку;
– Cost Per Conversion (CPC) – вартість однієї конверсії при заданому бюджеті;
– ROI (Return on Investment) – коефіцієнт рентабельності інвестицій у рекламу.
Який бюджет буде потрібний для контекстної реклами? Розрахунок бюджету може здійснюватися за трьома різними схемами залежно від таких показників:

1. Фіксований бюджет на кампанію: ви виділяєте певну суму, яку готові витратити на місяць (день) на рекламу – у цьому разі бюджет залежить від ваших можливостей та потреб.
2. Оплата за клік: ви платите за клік по оголошенню – у такому разі бюджет на одне ключове слово розраховується як (бажана кількість кліків) х (середня вартість кліка) та зростає зі збільшенням кількості ключових слів.
3. Оплата за вчинення цільової дії (замовлення, реєстрацію та ін.) – бюджет розраховується залежно від конверсії трафіку в ліди.
Скільки клієнтів я отримаю? Приріст кількості клієнтів залежить від поточної клієнтської бази, конкуренції в ніші, конверсії та інших факторів. Він може бути спрогнозований за даними попередніх рекламних кампаній з урахуванням приросту показників за рахунок більш ефективної організації реклами.
Скільки коштує 1 клік? У Google ADS середня вартість 1 кліка становить від 10 центів до 2 доларів та вище – вона залежить від конкуренції в ніші та може змінюватися залежно від сезону, часу показу реклами та інших факторів.
Чи підійде семантичне ядро для SEO для контекстної реклами? Семантичні ядра для SEO та контекстної реклами збираються під різні цілі. Вони можуть перетинатися за окремими ключами, але загалом використання ядра для SEO підвищить витрати без віддачі для KPI.
Можете гарантувати, що я отримаю задану кількість лідів та продажів? Після першого тестового місяця роботи ми узгоджуємо критерії KPI та працюємо за ними. Досягнення поставлених результатів із гарантією можливе за умови своєчасного виділення бюджету та виконання всіх рекомендацій наших фахівців.

Я не знайшов відповіді на своє запитання

Якщо у вас залишилися питання, надішліть заявку, і наші фахівці проконсультують вас щодо всіх нюансів співпраці.
Невірний формат телефону
Ваша заявка успішно відправлена!
ми зв’яжемося з вами найближчим часом
Бажаєте працювати з нами або отримати консультацію?Надішліть нам заявку
Невірний формат телефону
Зачекайте...
Ваша заявка успішно відправлена!
ми зв'яжемося з вами найближчим часом